fredag den 7. januar 2011

1. Dude bekræftelse i 2011

Året var ikke mange dage gammelt førend jeg fik en email fra Fuglenes Hus om hvorvidt jeg snorksov i frokostpausen. Tilsyneladende var der gennem flere uger set et vandrefalkepar holde til på hotel Radisson Blu, lige overfor Statens Seruminstitut, hvor jeg ydmygt tjener til dagen og vejen. Som ægte Dude kunne jeg kun svare tilbage med et stort spørgsmålstegn. En yderlig bekræftelse kom dagen efter, da jeg i frokostpausen positionerede mig med udsigt til hotelfacaden med kikkerten om halsen. Da jeg forklarede at jeg ville holde udkig efter vandrefalkene fik jeg prompte det svar, at de plejede at sidde på d'et. Nuvel, man er vant til at modtage skrald men da jeg fik en af fuglene i kikkerten kom der dog trods alt flere kolleger til og ville ha et kig. Nu planlægger jeg at medbringe teleskopet i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar